Vindeți mai multe mașini noi optimizând valorile reziduale cu Car To Market
Experții noștri de piață lucrează împreună cu dvs. pentru a optimiza valorile reziduale pentru o profitabilitate crescută și economii de costuri.
Faceți marca și vehiculele dvs. mai dezirabile. Creați o situație „win-win” pentru toate părțile implicate în lanțul valoric al vânzărilor de vehicule.
Recomandări care pot fi transpuse în acțiuni
Consolidați managementul valorii reziduale pentru vânzări mai profitabile de vehicule noi și rulate – îmbunătățiți-vă profiturile
Evaluați potențialul vehiculelor dvs. dintr-o perspectivă paneuropeană – implementați strategii consecvente în ceea ce privește prețul și specificațiile.
Da, vă rog să mă contactați. Doresc să aflu mai multe despre Car to Market.
Car To Market acceptă majoritatea lansărilor de vehicule electrice noi din Europa
Sprijin oferit producătorilor de la prelansare până la managementul ciclului de viață
Echipa noastră de analiști de piață și de valori reziduale va asigura că strategiile dvs. de comercializare sunt robuste și optimizate pentru valori reziduale puternice, înainte de următoarea dvs. lansare. Un raport detaliat Car To Market vă va ajuta să aliniați prioritățile la nivelul întregii organizații cu multe luni și chiar ani înainte de lansare.
Faza 0: Conceptualizare pentru viitor
Analiștii noștri cu experiență de la Car To Market vă ghidează printr-un proces care poate fi demarat cu patru ani înainte de lansare. Car To Market implică echipele de produs și de cercetare și dezvoltare mult mai devreme în procesul de optimizare a vânzărilor și a performanțelor comerciale ale vehiculelor pe durata întregului ciclu de viață al vehiculelor.
Faza 1: Stabilirea strategiei corecte de produs
Mai aproape de lansarea comercială a vehiculului, procesul Car To Market trece la reglajul fin pentru strategii pe piață de succes. Dacă ne urmați recomandările, puteți stimula și mai mult poziționarea valorii reziduale a vehiculelor dvs.
Faza 2: Determinarea valorii reziduale finale
Pe baza produsului final și a strategiei de comercializare, echipa va întocmi previziuni detaliate privind valoarea reziduală pentru toate versiunile de vehicule relevante, inclusiv pentru diferite sisteme de propulsie și linii de echipare. Puteți folosi această analiză de referință cuprinzătoare în discuții cu toate părțile interesate care dețin riscuri de active în legătură cu vehiculele dvs.
Creșterea cu 1 punct procentual a valorilor reziduale îmbunătățește profiturile cu >1 milion de euro anual pentru fiecare 10.000 de vehicule vândute în cadrul contractelor de leasing.
Recomandări ale experților pentru îmbunătățiri la 16 factori cheie ai valorii reziduale
Veți primi analize aprofundate și informații de transpus în acțiuni într-un raport detaliat, care vizează următoarele aspecte:
- puncte forte și provocări conceptuale, inclusiv calitatea percepută
- strategia de comercializare, inclusiv echipamente, planificarea volumului și stimulente
- caracterul adecvat pentru utilizarea zilnică, inclusiv autonomia și timpul de încărcare
- cost/performanță, inclusiv consum de combustibil și energie
- performanța mărcii dvs. în ceea ce privește valoarea reziduală
De ce profesioniștii din domeniul producției au încredere în datele și serviciile noastre
Echipa noastră paneuropeană de experți calificați își bazează analiza pe proceduri statistice de ultimă oră și pe date de intrare de înaltă calitate – astfel, acuratețea previziunilor noastre este maximizată.
Descoperiți și alte aspecte care fac Autovista alegerea perfectă pentru profesioniștii din domeniul producției.