Vindeți mai multe mașini noi optimizând valorile reziduale cu Car To Market

Experții noștri de piață lucrează împreună cu dvs. pentru a optimiza valorile reziduale pentru o profitabilitate crescută și economii de costuri.

Aflați mai multe




Beneficii palpabile

Faceți marca și vehiculele dvs. mai dezirabile. Creați o situație „win-win” pentru toate părțile implicate în lanțul valoric al vânzărilor de vehicule. 

Recomandări care pot fi transpuse în acțiuni

Consolidați managementul valorii reziduale pentru vânzări mai profitabile de vehicule noi și rulate – îmbunătățiți-vă profiturile 

Analiză paneuropeană fiabilă

Evaluați potențialul vehiculelor dvs. dintr-o perspectivă paneuropeană – implementați strategii consecvente în ceea ce privește prețul și specificațiile.  

Car To Market acceptă majoritatea lansărilor de vehicule electrice noi din Europa

Sprijin oferit producătorilor de la prelansare până la managementul ciclului de viață

Echipa noastră de analiști de piață și de valori reziduale va asigura că strategiile dvs. de comercializare sunt robuste și optimizate pentru valori reziduale puternice, înainte de următoarea dvs. lansare. Un raport detaliat Car To Market vă va ajuta să aliniați prioritățile la nivelul întregii organizații cu multe luni și chiar ani înainte de lansare.  

Faza 0: Conceptualizare pentru viitor

Analiștii noștri cu experiență de la Car To Market vă ghidează printr-un proces care poate fi demarat cu patru ani înainte de lansare. Car To Market implică echipele de produs și de cercetare și dezvoltare mult mai devreme în procesul de optimizare a vânzărilor și a performanțelor comerciale ale vehiculelor pe durata întregului ciclu de viață al vehiculelor.  

Faza 1: Stabilirea strategiei corecte de produs

Mai aproape de lansarea comercială a vehiculului, procesul Car To Market trece la reglajul fin pentru strategii pe piață de succes. Dacă ne urmați recomandările, puteți stimula și mai mult poziționarea valorii reziduale a vehiculelor dvs.  

Faza 2: Determinarea valorii reziduale finale

Pe baza produsului final și a strategiei de comercializare, echipa va întocmi previziuni detaliate  privind valoarea reziduală pentru toate versiunile de vehicule relevante, inclusiv pentru diferite sisteme de propulsie și linii de echipare. Puteți folosi această analiză de referință cuprinzătoare în discuții cu toate părțile interesate care dețin riscuri de active în legătură cu vehiculele dvs.  

Creșterea cu 1 punct procentual a valorilor reziduale îmbunătățește profiturile cu >1 milion de euro anual pentru fiecare 10.000 de vehicule vândute în cadrul contractelor de leasing.

Recomandări ale experților pentru îmbunătățiri la 16 factori cheie ai valorii reziduale

Veți primi analize aprofundate și informații de transpus în acțiuni într-un raport detaliat, care vizează următoarele aspecte:  

  • puncte forte și provocări conceptuale, inclusiv calitatea percepută 
  • strategia de comercializare, inclusiv echipamente, planificarea volumului și stimulente 
  • caracterul adecvat pentru utilizarea zilnică, inclusiv autonomia și timpul de încărcare 
  • cost/performanță, inclusiv consum de combustibil și energie 
  • performanța mărcii dvs. în ceea ce privește valoarea reziduală  


De ce profesioniștii din domeniul producției au încredere în datele și serviciile noastre

Echipa noastră paneuropeană de experți calificați își bazează analiza pe proceduri statistice de ultimă oră și pe date de intrare de înaltă calitate – astfel, acuratețea previziunilor noastre este maximizată. 

Descoperiți și alte aspecte care fac Autovista alegerea perfectă pentru profesioniștii din domeniul producției. 


Da, vă rog să mă contactați în legătură cu produsele Eurotax

Vă rugăm să rețineți că furnizăm doar servicii pe bază de abonament și nu putem oferi evaluări punctuale. Înainte de a ne contacta, vă rugăm să rețineți că nu oferim servicii de returnare a impozitului din alte țări.

* Obligatoriu


Vă rugăm să rețineți că putem oferi produsele și serviciile noastre doar clienților persoane juridice. Un reprezentant Eurotax vă va contacta personal și vă va oferi detalii despre produsele și serviciile Eurotax. Prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal se efectuează în baza articolului 6 alineatul (1) litera (b) și litera (f) din RGPD, așa cum este descris în Politica de confidențialitate a Eurotax.



Utilizați Car To Market în una, două sau trei faze



Alegerea echipamentului potrivit poate crește semnificativ valoarea reziduală

Acest lucru ar putea să vă intereseze, de asemenea

Car Cost Expert

Oferiți un cost total de utilizare competitiv și convingător pentru clienți

Compare

Achiziționați, monitorizați și vindeți autovehicule într-un mod mai competitiv, utilizând date sigure și verificate

Privat: Forecast Web

Îmbunătățiți profitabilitatea, reduceți riscurile și minimizați pierderile cu o prognoză de neegalat a valorii reziduale